Služby zákazníkom a kontaktné informácie

Tím spoločnosti Kapsulová káva zodpovedný za služby zákazníkom vám s radosťou pomôže

Chceme milovníkom kávových kapsúl, podov, zrnkovej kávy a ďalších lahôdok uľahčiť a spríjemniť život. Preto považujeme za veľmi dôležité, aby mohli zákazníci prostredníctvom nášho webu jednoducho zadávať objednávky a v prípade otázok mali kedykoľvek možnosť kontaktovať náš tím služieb zákazníkom.

Uvedomujeme si, že písanie e-mailov či  telefonovanie na linku služieb zákazníkom môže byť otrava. Prečítajte si preto najprv naše odpovede na časté otázky. Ak vám stále niečo nie je jasné alebo potrebujete podrobnejšie informácie, kontaktujte nás.

 

Koľko stojí doprava?

Náklady na prepravu sa počítajú na základe počtu položiek v košíku. Poplatok za dopravu a ďalšie možnosti sa vám zobrazia pri pokladni.

Menšie objednávky sú zdrojom väčšieho množstva odpadu a sú preto menej udržateľné. Keďže chceme znižovať svoj vplyv na životné prostredie, za menšie objednávky účtujeme vyššie poplatky za dopravu. Veríme, že sa pridáte k nášmu úsiliu a uprednostníte kombinované objednávky.

 

Čo ak chcem objednávku upraviť alebo zrušiť?

Úprava objednávky bohužiaľ nie je možná. Objednávku však môžete zrušiť a zadať novú. Zrušenie objednávky, ktorá ešte nebola zabalená, je jednoduché. Prejdite do svojho zákazníckeho účtu, v podrobnostiach objednávky kliknite na tlačidlo „Zrušiť objednávku“ a následne svoje rozhodnutie potvrďte.

 

Kedy dorazí moja zásielka?

Presun objednávky z nášho skladu v Dánsku na vašu adresu na Slovensku zvyčajne trvá niekoľko pracovných dní (4 – 6).

 

Ako môžem svoju zásielku sledovať?

Keď je zásielka zabalená, dostanete e-mail s odkazom na sledovanie.

Objednávky dopravujeme vlastnými nákladnými autami priamo z Dánska na Slovensko. Po doručení na Slovensko sa naskenujú a potom ich stav môžete začať sledovať v službe Express one. Počas prepravy zásielky dopravcovi sa môžete spoľahnúť, že zásielka je na ceste, a to aj vtedy, keď sa vám po kliknutí na odkaz sledovania ešte nezobrazujú žiadne aktualizácie.

 

Čo mám robiť, ak zásielka nedorazila ani po 8 pracovných dňoch?

Niekedy môže dôjsť k dlhšiemu oneskoreniu. Vo veľmi zriedkavých prípadoch (menej ako jedna z 10 000 zásielok) môžu nastať problémy počas prepravy. Ak ste zásielku nedostali ani po uplynutí 8 pracovných dní po dátume predpokladaného doručenia, kontaktujte nás, aby sme mohli záležitosť prešetriť a postarať sa o doručenie vašej objednávky.

 

Neprišlo mi potvrdenie objednávky. Môžete sa na to pozrieť?

Záleží nám na tom, aby ste o svojej objednávke mali všetky potrebné informácie. Ak potvrdenie objednávky nevidíte ani v priečinku so spamom, kontaktujte nás a my sa postaráme o jeho zaslanie.

Čo mám robiť, ak mi prišiel poškodený alebo chybný výrobok?

Ak je doručený výrobok poškodený alebo nefunkčný, pošlite nám e-mail, aby sme vám mohli čo najrýchlejšie pomôcť. Vo väčšine prípadov vám ihneď pošleme nový výrobok alebo vám vrátime peniaze za nákup.

Nezabudnite uviesť číslo svojej objednávky, prípadne ak je to možné, priložte aj fotodokumentáciu poškodených výrobkov (vrátane čísla šarže a dátumu spotreby alebo sériového čísla kávovaru), aby sme vašu reklamáciu mohli postúpiť našim dodávateľom.

 

Nákup som si rozmyslel(a). Ako mám výrobky poslať späť?

Úplne vás chápeme. Niekedy si človek nákup jednoducho rozmyslí a my samozrejme rešpektujeme, že sa to môže stať aj našim zákazníkom. Ak ste v súvislosti s objednávkou či výrobkom usúdili, že ich napokon nechcete, postupujte podľa našich pravidiel vrátenia tovaru, ktoré sú uvedené v našich zmluvných podmienkach.

 

S radosťou vám pomôžeme a poradíme!

Napíšte nám

Zavolajte nám

01400 220168
Monday to Thursday: 8am - 3pm
Friday: 8am - 1pm