Zmluvné podmienky


Obchod kapsulovakava.sk kladie veľký dôraz na bezpečnosť svojich zákazníkov a dobrú skúsenosť pri nákupe

Ďalej sú uvedené podmienky nákupu a doručenia, ktoré sa vzťahujú na objednávky zadané v obchode kapsulovakava.sk:

kapsulovakava.sk je vlastníctvom spoločnosti:

Kaffekapslen ApS
Alstrup Alle 11
8361 Hasselager
Dánsko

GB407172026

 

Platba

Kapsulová káva prijíma rôzne spôsoby platby. Možnosti platby, z ktorých si môžete vybrať, sa zobrazia v kroku pri pokladni.

Všetky ceny sú uvedené v eurách a zahŕňajú DPH a dane. Poplatky za platbu nemeníme. Odporúčame však prečítať si podmienky zvoleného spôsobu platby, pretože niektoré spoločnosti môžu vyžadovať poplatky, napr. za chýbajúce platby.

Objednávky na našom webe smú zadávať iba plnoleté osoby alebo osoby so súhlasom svojho zákonného zástupcu.

Pri nákupe výrobkov v obchode kapsulovakava.sk musíte poskytnúť aspoň tieto informácie:

 

Objednávka na firmu

Spoločnosti si môžu výrobky z nášho webu objednať rovnakým spôsobom ako súkromné osoby. Počas platby môžu pridať číslo pre DPH, ktoré sa doplní na príslušnú faktúru zasielanú po nákupe.

V súčasnosti bohužiaľ nie je možné platiť na základe faktúry alebo čísla EAN/GLN. Dostupné spôsoby platby sa zobrazia v kroku pri pokladni.

 

Doručenie

Tovar doručujeme iba na Slovensko. Ak potrebujete zásielku doručiť do zahraničia, prejdite do príslušného internetového obchodu pre danú krajinu. Podrobné informácie nájdete na webe www.kaffekapslen.com

Objednávky sa zvyčajne doručujú do 3-5 pracovných dní. Ak dôjde k oneskoreniu, celková dodacia lehota môže byť až 4-9 pracovných dní. Všetky objednávky balíme do 72 hodín. Spôsob dopravy je uvedený v potvrdení objednávky, ktoré dostanete po nákupe.

Ak v čase doručenia práve nie ste doma, zásielku uložíme na výdajné miesto, kde si ju môžete vyzdvihnúť. Spoločnosť Express one, ktorá doručuje vašu zásielku, vám poskytne podrobnejšie pokyny. Príslušné informácie nájdete aj na webových stránkach spoločnosti Express one.

Ak spoločnosť Kapsulová káva váš balík odoslala, ale náš prepravca ho nemôže lokalizovať, bude možno musieť pristúpiť k širšiemu vyhľadávaniu. Môže trvať až 7 dní, kým náš partner poskytne konečné rozhodnutie, ale samozrejme urobíme všetko pre to, aby sme problém vyriešili rýchlejšie. Zvyčajne nám nájdenie „chýbajúcich“ zásielok netrvá dlhšie ako 1 až 2 dni.

 

Poškodená zásielka:

V prípade, že je doručená zásielka poškodená, nás kontaktujte do 5 dní od prijatia zásielky a uveďte nasledujúce informácie:
•    číslo objednávky,
•    fotodokumentácia zásielky zvonka a zvnútra.
Odporúčame vám takisto, aby ste si ponechali krabicu a počkali na ďalšie pokyny od tímu služieb zákazníkom. Môže sa totiž stať, že na úspešné vybavenie reklamácie u prepravnej spoločnosti budeme potrebovať ďalšie informácie.

 

Zrušenie objednávky

Keďže chceme všetky objednávky doručiť čo najrýchlejšie, vždy sa ich snažíme spracovať čo najskôr. Z tohto dôvodu nedokážeme zaručiť, že vašu objednávku ešte bude možné zrušiť, keď nás kontaktujete.

Ak teda chcete objednávku zrušiť alebo upraviť, je dôležité, aby ste o tom čo najskôr informovali tím služieb zákazníkom, a to zaslaním e-mailu na adresu [email protected]

Zrušenie objednávky a odstúpenie od zmluvy sú dva rozličné postupy. Po zaplatení a zabalení objednávky ju už nie je možné zrušiť.

 

Právo na odstúpenie od zmluvy

Od nákupu môžete bez uvedenia dôvodu odstúpi do 100 dní. Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie 100 dní odo dňa, keď vy alebo iný príjemca, ktorého ste uviedli v objednávke, prijme zásielku. Ak lehota uplynie v deň štátneho sviatku, v sobotu, na Štedrý deň, na Silvestra a pod., automaticky sa predlžuje na nasledujúci pracovný deň.

Zrušenie objednávky a odstúpenie od zmluvy sú dva rozličné postupy.

 

Výnimky z práva na odstúpenie od zmluvy

Vaše právo na odstúpenie od zmluvy zaniká v okamihu, keď otvoríte obal výrobku alebo výrobok použijete iným spôsobom. Ak ste výrobok použili spôsobom, ktorý nám znemožňuje jeho ďalší predaj, vrátenie výrobku nebudeme akceptovať.

Právo na odstúpenie od zmluvy sa nevzťahuje na nákup potravín vrátane kávy a čaju s trvanlivosťou kratšou ako 90 dní v čase vrátenia.

 

Vyššia moc

Ak nastanú mimoriadne okolnosti, ktoré nám bránia dodržať dodaciu lehotu, môžeme sa odvolať na vyššiu moc. Príkladmi vyššej moci sú štrajky, požiare, všeobecný nedostatok tovaru, zabavenie, obmedzenie možností prepravy z dôvodu choroby, mimoriadne zásahy úradov, kybernetické útoky, výpadky informačných technológií v spoločnosti Kapsulová káva alebo u našich partnerov či nedostatok možností prepravy.

V takých prípadoch nemajú zákazníci nárok na náhradu škody ani na ukončenie kúpnej zmluvy.

 

Uplatnenie práva na odstúpenie od zmluvy

Ak chcete odstúpiť od nákupu, pred vrátením objednávky kontaktujte služby zákazníkom.Ak chcete odstúpiť od objednávky, oznámte nám to písomne prostredníctvom e-mailu na adresu [email protected]. Nezabudnite uviesť číslo objednávky, na ktorú chcete uplatniť svoje právo na odstúpenie od zmluvy. Pomôžete nám tak s jej identifikáciou. Vaše odstúpenie je platné len vtedy, keď oznámenie o odstúpení odošlete v rámci stanovenej lehoty. Ak chcete odstúpiť od nákupu odmietnutím prevzatia alebo vyzdvihnutia zásielky, musíte postupovať rovnako.

Ak doručený výrobok vykazuje poškodenie, ide o reklamáciu a nie o odstúpenie od zmluvy. Môžete však použiť štandardný platný formulár na odstúpenie, ktorý nájdete v spodnej časti tejto stránky. Použitie tohto formulára nie je povinné, a ak nám pošlete e-mail, vaše odstúpenie sa spracuje rovnakým spôsobom.

 

Vrátenie tovaru

Ak od nákupu odstúpite, musíte nám tovar zaslať späť najneskôr do 14 dní po dátume, keď nám oznámite svoje rozhodnutie od nákupu odstúpiť.

Objednávku nie je možné odovzdať alebo poslať na našu adresu bez dodržania stanoveného postupu na riadne doručenie.

Pri vrátení objednávky hradí poštovné zákazník. Ak uplatníte svoje právo na odstúpenie od zmluvy tým, že odmietnete zásielku pri doručení prevziať alebo si ju nevyzdvihnete na výdajnom mieste, na vašu objednávku sa budú vzťahovať poplatky za vrátenie tovaru. Poplatok za vrátenie takýchto zásielok je 10 €. Tento poplatok sa odpočítava zo sumy, ktorú vám vrátime.

Tovar musí byť pri vrátení v pôvodnom obale a riadne zabalený. Nezabudnite, že pri vracaní tovaru zodpovedáte za zabezpečenie jeho riadnej prepravy vy – rovnako ako my zodpovedáme za riadne zabalenie tovaru pri odoslaní na vami vybranú adresu. Je preto dôležité nechať si vystaviť aj potvrdenie o doručení zásielky, aby sa dala dohľadať a bola poistená.

 

Vrátenie peňazí

Ak od nákupu odstúpite, peniaze vám vrátime rovnakým spôsobom platby, aký ste použili pri nákupe. Ak uprednostňujete iný spôsob vrátenia peňazí, uveďte to pri odosielaní oznámenia o odstúpení od zmluvy.

Ak sa nám zásielka vráti, pretože ste si zásielku na výdajnom mieste nevyzdvihli alebo ak sa prepravca pokúsil vám ju doručiť, ale nepodarilo sa mu to (napríklad z dôvodu nesprávnej adresy), vrátime vám peniaze za nákup a odpočítame poplatok za vrátenie tovaru vo výške 10€ Peniaze vám vrátime najneskôr do 14 pracovných dní od prijatia tovaru späť do nášho skladu, zvyčajne však do 4 až 5 pracovných dní. Upozorňujeme však, že môže trvať 3 až 5 týždňov, kým nám poskytovateľ prepravy pošle zásielku späť, v závislosti od toho, ktorý prepravca vybavuje vrátenú zásielku.

Peniaze za vašu objednávku vám vrátime, keď dostaneme vrátený tovar a overíme, že spĺňa naše podmienky pre vrátenie tovaru.

 

Nároky

Ak si zakúpite tovar a zistíte, že je chybný, neváhajte nás kontaktovať. V prípade zistených chýb alebo poškodení v doručenej objednávke (napr. chyby materiálu, výrobné chyby, chýbajúce výrobky v objednávke a pod.) nás kontaktujte najneskôr do 7 dní od prijatia zásielky.

Môžete nás kontaktovať e-mailom na adrese [email protected]. Obal a výrobok si nechajte až do vybavenia reklamácie. V opačnom prípade možno budeme musieť vašu žiadosť o reklamáciu zamietnuť.

Ak požaduje vrátenie výrobku jeho výrobca, spoločnosť Kapsulová káva samozrejme uhradí súvisiace náklady na vrátenie tovaru.

 

Osobné údaje a súbory cookie

Pri nákupe v obchode kapsulovakava.sk musíte uviesť aspoň tieto údaje:

Meno a priezvisko

Adresa

E-mailová adresa

Telefónne číslo

Zároveň zaznamenávame adresu IP, z ktorej bola objednávka odoslaná.

Upozorňujeme, že tieto údaje používame iba vtedy, ak ste nám na to vopred dali svoj výslovný súhlas, s výnimkou prípadov, keď nám zákon umožňuje kontaktovať vás aj bez vášho predchádzajúceho súhlasu.

Pri nákupe tovaru od spoločnosti Kapsulová káva možno budeme musieť poskytnúť údaje tretím stranám, napríklad poskytovateľovi prepravy. Preto vás pri objednávaní tovaru v obchode kapsulovakava.sk žiadame o súhlas s tým, aby spoločnosť Kapsulová káva ApS mohla poskytovať údaje potrebné na vybavenie a doručenie vašej objednávky tretím stranám. Sprostredkovateľ osobných údajov je v takom prípade vybraný poskytovateľ prepravy.

Pri platbe debetnou alebo kreditnou kartou sa informácie šifrujú a odosielajú priamo nášmu poskytovateľovi platobných služieb.

Vaše údaje budú vymazané po 5 rokoch, alebo keď ich už nebudeme potrebovať na splnenie aspoň jedného z predtým uvedených účelov alebo na dodržanie právnych predpisov. V anonymizovanej forme sa informácie smú spracúvať a archivovať dlhšie.Ak ste si však vytvorili prihlasovacie meno, osobné údaje nevymažeme, pokiaľ nás o to nepožiadate. Môžete tak urobiť zaslaním e-mailu na adresu [email protected]. Spoločnosť Kaffekapslen ApS nemá prístup k údajom o vašej platobnej karte. Osobné údaje poskytujeme len v prípade, ak to vyžaduje zákon alebo na základe súdneho príkazu. Môžeme uchovávať aj záznamy o vašej činnosti na stránkach spoločnosti Kaffekapslen ApS. Cieľom je poskytovať vám pri používaní našich stránok čo najlepšie prostredie a prispôsobovať náš marketing. Vybrané informácie zdieľame s partnermi na marketingové účely. Ako návštevník obchodu kapsulovakava.sk je možné, že spoločnosť Kaffekapslen ApS zhromažďuje neidentifikovateľné údaje.

Cieľom je napríklad zistiť, ktoré z našich výrobkov sú najobľúbenejšie. Za zhromažďovanie a spracúvanie údajov na webe kapsulovakava.sk zodpovedá spoločnosť Kaffekapslen ApS.

Okrem predtým uvedených prípadov neposkytujeme vaše údaje žiadnym tretím stranám s výnimkou prípadu, keď dôjde k reorganizácii alebo úplnému či čiastočnému predaju spoločnosti. V takýchto prípadoch bude celý prenos osobných údajov vždy prebiehať v súlade s legislatívou platnou pre oblasť osobných údajov.Ak chcete získať prístup k údajom, ktoré sme o vás zaznamenali, alebo ak chcete v súlade so zákonom vzniesť námietku voči zaznamenávaniu údajov, kontaktujte nás na adrese [email protected].

Spoločnosť Kapsulová káva používa súbory cookie na optimalizáciu webových stránok a ich funkčnosti, čím vám uľahčuje a spríjemňuje ich návštevu.

 

Povinné súbory cookie:

Name Provider Purpose Duration
frontend og frontend_cid .kaffekapslen.co.uk Used to identify unique users 1 day

 

Analytické a marketingové súbory cookie:

Name Provider Purpose Duration
_uetsid .google.com Used to analyse visitor data 1 day
_gid .google.com Used to analyse visitor data 1 day
_ga .google.com Used to analyse visitor data and identify users for future marketing via Google 730 days
MUID .bing.com Used for Bing marketing 390 days

 

Súbory cookie môžete z počítača kedykoľvek vymazať. Postup sa líši v závislosti od prehliadača.

 

Právo na podať sťažnosť

Všetky sťažnosti na výrobok alebo služby, ktoré ste si od nás kúpili, môžete zasielať na adresu Complaint Resolution Centre, Nævnenes Hus, Toldboden 2, DK-8800 Viborg. Svoju sťažnosť môžete centru Complaint Resolution Centre zaslať aj prostredníctvom webu www.forbrug.dk

Na podanie sťažnosti môžete využiť aj online portál Európskej komisie. Túto možnosť môžu využívať najmä spotrebitelia s bydliskom v inej krajine EÚ ako Dánsko. Sťažnosti môžete zasielať prostredníctvom webu: http://ec.europa.eu/odr. Pri podaní sťažnosti nezabudnite uviesť našu e-mailovú adresu [email protected]

 

Štandardný formulár na odstúpenie od zmluvy

(tento formulár je určený len pre prípady, keď chcete uplatniť svoje právo na odstúpenie od zmluvy)

– Príjemca: Kaffekapslen ApS, Alstrup Alle 15, 8361 Hasselager, Dánsko:

– Ja/my (*) týmto oznamujem(e), (*) že chcem(e) uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy v súvislosti s mojou/našou (*) nákupnou zmluvou na nasledujúci tovar (*)/s poskytnutím nasledujúcich služieb (*)

– Objednávka z dňa (*)/Dátum prijatia dňa (*)

– Meno spotrebiteľa/mená spotrebiteľov

– Adresa spotrebiteľa/adresy spotrebiteľov

– Podpis spotrebiteľa/podpisy spotrebiteľov (len ak je formulár vytlačený na papieri)

– Dátum

(*) Irelevantné časti vymažte.